fredag, mars 23, 2007

Besök


Jag måste bara säga att jag trodde aldrig de skulle vara så här trevligt ute i världen, jag är ju jätte populär, från allra första början... och de bästa av allt är att jag inte ens behöver göra något, jag kan sova hela besöket rakt igenom och dom tycker om mig lika mycket ändå :-) Mamma och pappa går omkring och säger att dom aldrig varit så populär nångång, men vilka tror dom att dom är, det är ju inte dom som alla kommer för att träffa utan de är ju mig *fniss* men jag låter dom gå omkring och tro de, för hemfridens skull :-)


Igår kväll kom det några kompisar som jobbar med pappa på Ego, jag fick en super bra present, pengar som skulle sättas in i en fond... sen kan alla som vill sätta in mer pengar på den fonden, bara så ni vet ;-) Iaf var det en tant, för i mina ögon så var hon de, som till och med kom tidigare än de andra bara för att hon skulle få hålla i mig lite mer... hihi jag undrar hur länge de här kommer hålla i sig. Men efter ett tag började jag undra vad de var för en tant för hon höll i mig huur länge som helst, verkade även som hon pratade nått slags babyspråk med mig, jag fattade iaf ingenting, hon verkade iaf tycka att jag var ofattbart söt, jag tror att de var det som hon sa till mig :-) Men de är ju inte direkt ovanligt att jag får höra såna kommentarer *gäsp* Jag började fundera om jag skulle dra en spya på hennes tröja så jag fick komma tillbaka till pappa men jag lät bli... Däremot så drog jag en på pappa senare på kvällen, en riktig fontän sprutade ur min mun... jag blev riktigt chockad själv, visste ju inte att jag kunde göra sådär :-) Fast jag blev lite rädd när pappa bara skrek rätt ut så mamma fick trösta mig lite *myssigt* Däremot så går pappa och säger att han har fått frätskador på näsan nu... ni hör ju hur han är, vi har det inte lätt jag och mamma :-)



Ps. Jag lägger ut en bild på mig och "tanten" :-)

1 kommentar:

Fia sa...

Hej tjejer!
Hörde att ni skulle komma upp nästa vecka och hälsa på . Är så ledsen över att jag inte är där =( Är i fjällen och åker blades för första gången i mitt liv. Hoppas ni kommer upp fler gånger så man får se miraklet!
Kram Sofia