måndag, november 19, 2007

Bättre sent än aldrig...

Eftersom det gått alldeles för lång tid sen jag skrev sist så får jag göra ett litet urval av allt som hänt mig och berätta lite kortfattat :) Jag har iaf absolut förstått det här med att resa mig upp, jag reser mig upp mest hela dagarna, hemma hos oss finns det väldigt mycket möbler i lagom höjd för mig... tom en cd-spelare som mamma idag hittade hängandes i sladdarna. Men dom får ju skylla sig själv om dom har valt en så tokig plats... ibland hittar jag eject knappen, heter det tydligen, och då åker skivan ut och in och jag bara skriker av glädje. Har ingen förstått det roliga med det förut?! ;)

Igår var jag på babysim igen och den här gången tyckte jag det var super kul igen, fick sova gott och äta bra innan och då går det ju som smort. Jag är ju trots allt en tjej och vi brukar ju bli lite grinig med för lite sömn och för lite mat och varför skulle jag vara något undantag *fniss*

Idag har min kompis Irma varit här och vi fick leka med varann jätte länge, såå roligt... Vi är som två syskon hon och jag, vi varvar pussar och kramar med att verkligen reta gallfeber på varann och vill ha samma leksaker... Men det är äkta kärlek det :)

Har lite dåligt med roliga bilder för närvarande så mamma ska få tok leka fotograf de närmaste dagarna så kommer jag med lite bilder så snart som möjligt ;)

Inga kommentarer: