söndag, november 25, 2007

Min helg!

Jag har ju inte hållit riktigt vad jag lovat, skrev ju sist att jag skulle komma med lite bilder och det har ju varit lite torka på det kan jag hålla med om... Får skylla på min mamma för jag kan ju inte knäppa kort på mig själv... inte än iaf ;)

I helgen har jag umgåtts mycket med min mormor & morfar, först i fredags var dom barnvakt åt mig när mamma och pappa var iväg en sväng och sen igår var pappa borta så då var jag och mamma med dom under dagen. Var på stan först i några timmar och sen ut till Birsta... på slutet var jag ganska less faktiskt, nog för att jag tycker om att shoppa så vill jag inte sitta i vagnen en heel dag, nån måtta får det vara :)

Min nya "grej" är att säga "mäh" till allting, och ibland får jag in det på rätt roliga ställen så då skrattar mamma åt mig. Igår lurade mamma mig lite på affären och vinkade och sa att hon skulle gå... jag vet ju att hon inte skulle lämna mig så jag tyckte bara hon var hemskt konstig så då tittade jag lite underligt på henne och sa "mäh" :)Annars tränar vi nu mest på att klappa händerna, göra high five och säga "tack tack"

Inga kommentarer: