torsdag, december 27, 2007

Min första jul!

Nu har jag firat min första jul och även om jag inte förstår så himla mycket än så var det en väldigt händelserik dag. Vi firade den hos min mammas faster Agneta i Härnösand och även min farmor följde med oss dit... När väl tomten kom så förstod jag att det var något speciellt med honom, jag har ju en tomte på mitt rum som jag är väldigt förtjust i men den här tomten var något större. Så jag var en aning reserverad mot honom men jag blev aldrig det minsta lessen. Mamma försöte även ta fram mig för att krama tomten en gång men då tyckte jag vi kom lite väl nära så då grävde jag in mig så nära mamma jag kunde :) Mamma är min stora trygghet ;)

Jag fick jätte mycket julklappar så jag var helt paralyserad och en aning chockad och förstod inte vad det var som hände egentligen men jag fick jätte mycker nya roliga leksaker och en massa andra fina saker :)
Jag fick min första juklapp på julaftonsmorgonen

Min fina klänning jag hade på julafton!


Jag och gammelfarfar!


Inga kommentarer: