måndag, september 03, 2007

Vaccination

Idag är dagen D för min andra vaccination, tyckte inte de var så farligt förra gången så vi får hoppas de går lika bra idag. Ska även på samma gång göra mitt andra läkarbesök på Bvc så vi får hoppas att allt är som de ska. Annars har det inte hänt så mycket utöver det vanliga här, helgen blev väldigt lugn och vi passade på att umgås hela familjen. Mamma & pappa smög iväg på bio i fredags när jag hade somnat men jag hade ju farmor här så det var ingen fara med mig, men jag sov hela tiden så jag skötte mig som vanlig exemplariskt :)

Igår kväll fick jag smaka välling för första gången, man får ju dricka det from att man är ett halvår men det är ju bara en vecka kvar, kan ni tänka er... tiden går fort! Mamma blandade iaf ut välling med ersättning så det skulle bli en smidig övergång men min mage tyckte ändå att det var något nytt så den strejkade lite... har haft lite ont inatt och varit rätt lessen, får hoppas det blir bättre när jag druckit den några gånger. Önska mig lycka till idag!

Jag & mamma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gu va ni är fin....två av mina största favoriter, älskar er bägge, kram mormor

Anonym sa...

Det kommer att gå så bra idag för dig lilla flisan!! Krama din mamma från mig, kram Tess