tisdag, september 18, 2007

Vinke vink

Oj vilken halvårs dag de blev, fick massa roliga presenter... mycket fina kläder blev det, det är bra det, både jag och mamma älskar ju kläder :) Men jag tror dom gjorde protest mot mammas rosa galenskap för jag fick nästan bara röda kläder, de tyckte pappa var jätte bra. Mamma hade iaf bakat en gräddtårta som hon hade lite rosa detaljer på och även en chokladkaka med rosa glasyr ;)

Helgen blev full med aktiviteter tillsammans hela familjen, myssit... vi myste på stan, hälsade på lite vänner och jag och mamma avslutade kvällen hos våra nära vänner Irma & Vicky, jag tycker det är så kul att träffa Irma, hoppas hon tycker om mig oxå ;)

Men den STORA nyheten som jag ska berätta idag är att jag faktiskt har lärt mig att vinka... mamma och jag satt framför spegeln idag då mamma sa hej hej och vinkade till mig, tänkte att de var väl lika bra och överraska henne med att vinka tillbaka, jag är den bästa!


Sex ljus för sex månader!

Jag och min älskade papput



Jag & mormor!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Din mamma är tokig Felicia!! och den bästa!!!!
Vicky

T-Rex sa...

Felicia, du är din pappa upp i dagen!
När ska du komma och hälsa på?
Gudfar

Fia sa...

Tårtorna var ju JÄTTEFINA! :D Felicia, din mamma är knäpp..... hihi...

Anonym sa...

Hur var det med uppdatering var tredje dag;)kram mormor

Anonym sa...

Morfar längtar jättemycket till fredag, bara så du vet......