onsdag, september 26, 2007

Min första förkylning


Jag har varit riktigt förkyld för första gången, väldigt jobbigt var det också tyckte jag... svårt att andas när man har hela näsan fylld med snor. Blev extra jobbigt på nätterna så mamma & pappa såg ganska trött ut här några dagar då jag vaknade ca 1 gång i timmen hela natten, men nu har det gått till sig och nu sover jag bra igen :) Slapp i alla fall feber så jag var så pigg trots att jag var förkyld... Nu har jag smittat pappa istället och han är ju kille och då blir det alltid mycket värre har mamma lärt mig, så när han klagar så tar jag det med en nypa salt ;)

Annars på dagarna så hittar vi på lite allt möjligt, mamma försöker vara ute med mig så mycket som möjligt nu när det är så härliga höstdagar och frisk luft mår alla bra av! Jag tror inte det är långt borta till jag fattar den här grejjen med att krypa, igår förflyttade jag mig två steg framåt men jag förstog nog inte riktigt vad som hände... men jag jobbar på de ;) Jag tycker ju om att mål med saker och ting så mitt mål blir att krypa innan jag blir 7 mån, vi får väl se om jag klarar av det ;)

Nu ska vi packa ihop här igen och bege oss ut i det härliga vädret och möta mormor på stan!

Inga kommentarer: