tisdag, oktober 02, 2007

Envisa förkylning...

Nu ÄNTLIGEN måste jag säga verkar det som min förkylning är påväg att ge med sig, den var väldigt envis den där... Har haft det lite jobbigt på nätterna och även på dagarna ett tag men nu har jag börjat sova lite bättre igen. Mamma säger att hon inte riktigt känt igen mig på dagarna heller, jag tror jag varit ganska gnällig... men hon är nog inte så rolig att ha och göra med när hon inte mår bra heller. Men idag har jag ätit jätte bra och varit glad i princip hela dagen så nu är jag som vanligt igen :) Idag chockerade jag mamma och åt en halv burk morotspuré, jag är inte så förtjust i den här "riktiga" maten än, men vem vet... de kanske vänder nu ;)

Imorgon ska jag på BVC för vägning och mätning så jag återkommer efter jag varit där med uppdatering!


Jag försöker springa ifrån mamma när hon ska klä på mig :)

Inga kommentarer: