tisdag, oktober 30, 2007

Jag kämpar och jag kämpar!

Jaa nu när jag har lärt mig att krypa så vill jag gärna kunna ställa mig upp, varför inte ta allt på en gång :) Jag kämpar och jag kämpar mot dom saker som är på lagom höjd här hemma och förra veckan lyckades jag resa mig upp mot skurhinken när mamma städade, tur att de var mycket vatten i den kan man säga :) Jag lyckades även komma upp så jag stog i sängen en dag när mamma kom in när jag vaknat, men jag har inte lyckas med det igen så jag får öva vidare :)

Jag är iaf väldigt less på min snuva, inte hjälpte det med någon pencillin för mig inte.... jag tog den där äckliga skiten i onödan, höll ju på att kräkas varje gång för det smakade så illa. Jag blir såå irriterad på nätterna för jag får ju ner massa i halsen och så måste jag hosta och då kan jag inte sova ordentligt, inte så kul faktiskt.

Ni kanske inte ser att jag är VÄLDIGT snorig på den här bilden, och det är ovanligt att jag ser ut så för min mamma kan inte låta min näsa vara. Jag blir så ARG när hon ska vara där och torka hela tiden, kan ju iof förstå henne lite för jag har inte riktigt förstått än att man inte ska äta upp det som kommer ur näsan :)

Igår var ÄNTLIGEN min kompis Irma hemma med sin mamma igen så vi åkte ut dit och lekte där hela dagen, hon har så roliga leksaker Irma. Speciellt en traktor med djur på som låter... jag kan inte låta bli den, dom låter så roligt :) Idag ska vi åka upp till Härnösand och då tror jag vi ska åka förbi min gammelmormor & gammelmorfar för jag har en ROSA läragåvagn som väntar på mig där :) Åhh tänk vad jag måste öva med den, klart en prinsessa ska ha en rosa vagn, vad hade ni trott ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken otroligt härlig blogg =)
Har läst VARTENDA inlägg o skrattat mig igenom varje rad, vad du är DUKTIG på att skriva Felicia!!
Hoppas du tycker om maten som din mamma ska laga åt dig idag!!