söndag, oktober 07, 2007

Viktuppdatering!

Jag hade gått upp nästan ett halv kilo när jag var på BVC, det är väldigt bra för att vara mig de :) Jag vägde 7460 g och var 67,5 cm, följde min kurva bra nu sa min sköterska. Det tråkiga är att jag måste på BVC idag igen för min fruktansvärt envisa förkylning vill inte gå över, den blir nästan bara värre... I slutet av förra veckan så fick jag feber och blev mer snorig med hosta och i lördags fick jag även ögoninflammtion så idag när jag vaknade kunde jag inte ens öppna mina ögon för de var så kladdigt och då blev jag lite lessen sen när mamma & pappa skulle försöka göra rent. Får se vad dom kan göra idag för nu vill jag faktiskt bli frisk, de vore ju på tiden...

Idag ska jag och mamma åka upp till Härnösand när vi varit på BVC för mamma ska till Linda för att klippa sig och färga håret, snygg hon ska bli ;) Jag ska få vara med mormor under tiden, ska bli så kul...sist jag var med henne så fick jag leksaker och jag vet att hon köpt något åt mig även idag, jag älskar presenter precis som min mamma ;)

Och om några dagar ska jag och mamma åka till Stockholm på en girlie helg och mysa bara hon och jag, ska bli jätte roligt och mysigt.... du och jag mamma :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu vill jag ha andra uppdateringar...inte bara vikt, du kommer väl ihåg vara tredje dag;-) Kram mormor
ps tack för en jättemysig helg i Stockholm, hälsa även mamma det