onsdag, oktober 24, 2007

Massor med framsteg!


Jag har lärt mig så mycket nytt sen sist att jag knappt själv hinner med men det är så himla kul att kunna lite nya saker och jag övar och övar hela dagarna för att bli bättre på dom... I måndags tog jag mina första krypsteg, mamma ställde vällingflaskan framför mig på golvet och jag var ju väldigt hungrig så det var väl dags att visa vad jag kunde då :) Några dagar innan började jag lite smått att lära mig att sätta mig upp själv och det mina vänner har jag fått in en riktigt bra teknik på så det går undan nuförtiden ;) Jag provade även nyss för några minuter sen att dra mig upp utmed högtalaren här hemma, men på halva vägen orkade jag inte mer och föll bakåt... tur att mamma är snabb ibland så hon hann fånga upp mig annars hade jag nog slagit mig riktigt ordentligt...

Idag när jag och mamma satt och åt frukost så frågade mamma mig var lampan var, då pekade jag med hela handen mot taklampan och sa pa... flera gånger om också, jag kan var så duktig ibland :) Mormor tränade detta med mig förra veckan :) Men nu tror jag att jag ska försöka sova för jag är uppe betydligt längre än vad jag brukar, men jag har lite svårt att slappna av i sängen nu när jag kan göra så mycket nytt och det går ju även att träna på där :)


En krypande bäbut på väg :)

Inga kommentarer: