måndag, april 16, 2007

Kalas!




Nu har jag gått och blivit stora tjejen för jag har fyllt en månad, tänk vad tiden gått fort sen jag slog upp mina blå (än så länge) ögon för första gången... Mamma och jag åkte upp till mormor & morfar i torsdags för att vara där över helgen för pappa var i Vemdalen och roade sig :-) Men som sagt i torsdags fyllde jag 1 månad och det skulle så klart firas med kalas :-D Morfar hade varit och köpt en jätte fin rosa tårta och sen fick jag även ett babygym av mormor & morfar sen fick jag ett par jätte fina skor av min favorit mamma ;-)

Annars har min helg varit lugn och skön, de har ju varit helt underbart väder så vi har gått massor med promenader och träffat lite folk som bor i Härnösand, lördagen spenderade jag på stan med mamma & mormor precis hela dagen nästan men de var jätte myssigt. Jag sov mest hela tiden, var rätt slut efter fredags kvällen då jag hade mitt värsta magknip hittills... jag skrek så de var alldeles hjärtskärande och mamma var alldeles förtvivlad men som tur var gick de tillslut över och jag somnade in för natten...

Idag har vi också varit ute och promenerat och annars har vi bara varit hemma och myst, ganska skönt att vara hemma en dag när man varit borta i flera dagar... Nu väntar vi bara på att papputen ska komma så vi kan äta middag :-) *vinke vink*





1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh, vilken fiiin tårta! :P Ni är tokiga ni... När ska vi ses igen tro? Det var ju så myssit förra veckan när vi var me´ varann flera dar i rad..... *KRAMIS**