onsdag, april 18, 2007

Våran dag

Idag har jag och mamma haft en mysig dag... på förmiddagen tog vi en riktig sovmorgon så vi var riktigt utsövd. Efter detta gjorde vi oss iordning för att senare möta Sara & Meja på stan, Meja ville inte vakna och hejja på mig... så kul tyckte hon att de var med en ny kompis :-) Men jag har bestämt mig för att ge henne en ny chans ;-) Ikväll ska vi på middag hos Tess & Erik, de ser vi verkligen fram emot... jag ska se om jag klarar av att vara vaken en liten stund :-) Sist sov jag jätte myssigt i Theres famn så jag visade aldrig mina ögon.

Så här trött blev jag efter en hel dag på stan :-)


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så stor du blivit :) Känner nästan inte igen dig sedan vi hälsade på dig sist. Vi har hört att du är lik papputen nu men de vill vi nog se innan vi tror på ;) Hoppas man får hälsa på snart igen, hälsa mammut och papput från Evan och Matte! Kram på dig!