onsdag, april 25, 2007

Jag ler!


Vad tiden bara rusar iväg, jag är ju faktist 1,5 månad nu... himmel o pannkaka :-) I måndags var pappa hemma med oss så då följde han med oss på BVC när jag skulle väga mig igen och jag vägde nu 4600 g, riktigt bra sa Eva-Lena (min sköterska) Men som rubriken säger så har jag fyrat av ett leende till både mamma och pappa... Jag råkade göra de till pappa först till mammas stora förtvivlan så idag gjorde jag de till henne, och tänk vad lite de krävdes för att göra henne glad *fniss*

Igår var vi på stan nästan hela dagen, vi träffade Linda & Leon där de var jätte myssigt... åt lunch sökte byxor till Leons mamma, fast de var han som fick kläder istället... ovanligt ;-) När vi åt lunch så kom även morbror Marcus dit, men jag sov ju som vanligt när jag träffar honom... har hört att han tycker jag är insocial *hrmpf* de vare värsta... Idag ska vi inte göra så mycket jag och mamma, vi brukar försöka ta iaf en dag i veckan då vi bara är hemma och tar de lungt, de tycker jag är rätt skönt :-) Mamma lyckades inte fånga mitt leende på kort men jag sätter in några andra ändå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vilken fin dress!!

Anonym sa...

Jag måste instämma med föregående talare. Jättefin dress med matchande napp och allt. Kram/Marina