onsdag, maj 02, 2007

Mina vs Mirva

Jaaa jag är såå upprörd, när jag för första gången skulle göra entre i tidningen så skriver dom fel namn!? Vad är de för sätt... skriver att jag heter Mirva Felicia, va är de för namn egentligen?! Såå för alla er som undrar och lyfte lite på ögonbryna i lördags när ni öppnade tidningen så heter jag fortfarande Mina Felicia och de har jag planerat att göra ett bra tag till iaf :-) Annars har veckan varit relativt lugn, fast jag har ju förstås firat min första Valborg och den firade jag med mamma o pappa ute hos Niklas på Alnö, grillning stod på de vuxnas meny och gott verkade de vara iaf :-) Blev ett kort inlägg den här gången, nu ska jag umgås med min mamma för hon är världens bästa tycker jag! ;-)


Myser med mamma i sängen

3 kommentarer:

Helen sa...

Men åååh va myssit ni har det, din mamma och du lilla Felly... :) Jag kommer att tänka på när Oscar va lika liten som du, och kunde ligga så där å mysa... Nu äre inge mys i sängen längre - bara en massa bus... :)

Anonym sa...

Hej på dig! Jag är en tjej som heter Mirva och jag gillar mitt namn för att det är så speciellt eftersom det kommer från Finland :) Hejdå!

Anonym sa...

Hej på dig! Jag är en tjej som heter Mirva och jag gillar mitt namn för att det är så speciellt eftersom det kommer från Finland :) Hejdå!