fredag, maj 04, 2007

Chilla

Idag tog jag lite sovmorgon, jag sov ända till kl åtta...de är ganska länge för att vara mig, mamma tyckte de var jätte skönt tydligen. Fast dom, mamma o pappa alltså, brukar berömma mig för att jag sover så bra, jag äter endast en gång, vid tre-fyra ungefär sen somnar jag om på en gång...har inte förstått vad de är som är så speciellt med de, på natten ska man väl sova ;-) Igår kväll var de lite tjejkompisar till mamma här, dom tittade på film, The Holiday, oj vad dom tyckte den var bra :-) Men hallå mamma! Hur många gånger ska jag måsta titta på den filmen?!?! Jag börjar faktist tröttna på den nu så när dom kollade på filmen var jag väl inte på mitt allra bästa humör, var väldans trött men jag hade lite svårt att slappna av... ville ju inte missa Jude Law ;-) När dom gick hem så kände jag mig lite småseg så där på kvällskvisten så jag bestämde mig för å chilla i soffan med min pappa. Vi såg på "Smith" och småjollrade lite... *myssigt*

Igår morse badade jag och pappa oxå för första gången tillsammans i badkaret, gillade de mycket bättre än min badbalja. Pappa var lite skraj att jag skulle göra något i vattnet, för som jag nämnt tidigare är han ju lite känslig ;-) Som tur var hade min kompis Irma tänkt på detta så jag har fått ett par jätte söta bikinitrosor av henne och dom fick jag ha på mig :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

MEn nog är väl Pappa fjantig, inte skadar det väl om du drar av en liten rökare i vattnet.....
Vägra bikinitrosor!!!!


/ Morgan