söndag, maj 27, 2007

Alla mammors dag!

Idag har min mamma och alla andra mammor en alldeles egen dag och de är dom väl värd :-) Vår dag började med att jag och pappa firade mamma imorse med en morsdagspresent och ett jätte fint kort... vad det stod där håller vi för oss själva men min pappa är ganska rolig när han försöker vara lite romantisk *fniss* Sedan var tyvärr pappa tvungen att åka på lite jobb så jag och mamma åkte upp till Härnösand för mamma skulle ju fira mormor på morsdag... Vi passade även på att hälsa på faster Agda och idag log jag faktiskt lite mot henne, jag skrek inte bara... vilket jag gjort lite för mycket tidigare när jag träffat henne *oops* Tror hon tyckte jag blivit rätt så stor :-) Sen satt mamma och pysslade med inbjudningskort till mitt dop, tur jag har en snäll mormor & morfar som sysselsatte mig och morbror var oxå med på ett hörn ;-) Sen begav sig mamma & jag hem igen, jag sov hela vägen hem och tänk så glad jag blev när jag såg att pappa var hemma redan när vi kom :-)

Ha en bra dag alla mammor!


Jag och mamma pussas *kärlek*

Inga kommentarer: