måndag, maj 14, 2007

9 veckor...

Ja nu har det gått hela 9 veckor sen jag kom till världen och jag måste säga att jag trivs som fisken i vattnet :-) Jag är en väldigt lugn och harmonisk liten flicka, sover & äter för de mesta... Inatt var jag tydligen lite småknölig sa mina föräldrar, jag somnade sent och vaknade tidigt, inte så jätte bra kombination... dette ledde till att jag var lite små gnällig på morgonsidan men efter 4 timmars sömn i vagnen på balkongen så blir de nog bättre ska ni se ;-) Idag har jag varit ensam med min farmor för första gången, mamma var på ansiktsbehandling, skönt för henne :-) Det gick iaf jätte bra här hemma, men jag var tyvärr inte så social med farmor för jag sov hela tiden så hon fick aldrig träffa mig... Men de kommer ju fler gånger ;-)

I helgen har jag hunnit med både de ena och de andra, min första schlager fest har jag varit på, men eftersom de var så ruskigt dåliga bidrag med så sov jag förbi alla bidrag... Annars har jag hunnit med lite grillning och en massa mys med mina föräldrar *myssigt*


1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhh, världens sötaste lille tjej! :D Snart kommer jag o är med er igen, bestämde det med papputen idag.. *längtar*