måndag, maj 21, 2007

Hemma igen

Äntligen säger jag bara, trodde aldrig vi skulle komma hem igår... jag var inte så nöjd på hemresan för den blev såå lång... Det hade skett en olycka när vi skulle åka hem så vägen var avstängd så vi fick åka en jätte lång omväg och då blev jag faktiskt väldigt less på att åka bil. Men annars säger mina föräldrar att jag skött mig utomordentligt bra under vår lilla tripp ;-) Efter en heldag på stan på lördagen var jag så otroligt trött på kvällen så jag bara sov & sov hela kvällen till mina föräldrars stora förvåning... Mamma var lite orolig att jag skulle vakna jätte tidigt nästa morgon eftersom jag sovit så mycket, och hon känner ju mig nu min mamma... Kl 04.10 log jag mitt allra största solskens leende mot mamma & pappa så dom kunde ju inte göra annat än skratta och sa att jag var en tokig bebis, vad menar dom med det ?! Men jag tänkte att jag skulle vara snäll mot dom så jag somnade om ganska snabbt...


Jag hann med ganska mycket i huvudstaden oxå, vi träffade lite kompisar till mamma & pappa, vi gick på Rix Festival och jag tom tittade in en snabbis på krogen, det var såklart pappas idé ;-) Jag fick även lite nya kläder och nya hårband, pappa har ju en svaghet för hårband... men erkänn jag passar väldigt bra i dom ;-)

Inga kommentarer: