torsdag, maj 17, 2007

Härlig dag!

Idag har varit en alldeles förträfflig dag, solen sken och vårkänslorna börjar komma igen... bara de kan bli lite varmare, tycker de är på gränsen till lite för kallt här ute i världen. Jag har ju hört att det är något som kallas sommar som börjar närma sig, ska de inte vara varmt då?! Pappa har varit ledig idag och jag tycker de är så myssigt när han är hemma med mig och mamma, han har ju tyvärr inte haft så mycket tid till det sen jag kom... jag gillar inte hans jobb så mycket, det är min största konkurrent ;-) Hela familjen tog en promenad ner på stan idag, vi gjorde ett stopp på ett café där mammuten och papputen åt en kycklingsallad medan jag sussade så gott i vagnen... När vi hade promenerat hem igen så tog vi oss alla en liten tupplur hemma innan vi gav oss iväg ut till pappas gamla hemtrakter för lite grillning hos Robban & Anna, grillning verkar vara något populärt i den här världen ;-) Imorgon rullar bilen mot sydligare breddgrader, närmare bestämt huvudstaden, första gången för mig... ska bli väldigt spännande :-) Hoppas bara att pappa kan byta bort sitt spinningpass, så alla ni på Ego som läser detta, det är fritt fram att erbjuda sig ;-) Trevlig helg!


2 kommentarer:

Ina_Sweden sa...

Hej Felicia!

Min mamma hälsar att din mamma ser så fräsig ut på bilden! :-) Kram på dig!

Felicia sa...

Hej Noah!

Du får hälsa din mamma och tacka så mycket :-) Men hon är inte så dålig hon heller ;-) Kram på er!