torsdag, maj 24, 2007

Vänner

Igår hade vi en jätte mysig dag, vi var ute på Alnön och hälsade på Vicky & Irma... alltid lika mysigt :-) Den här gången följde Linda & Leon med oxå, ännu roligare bara! Våra mammor lagade kycklingsallad och sen hade dom lite picknik på gräsmattan i solen, det är hårt liv dom lever våra mammor ;-) Jag sov mest hela tiden när vi var där... som vanligt, men Leon & Irma lekte lite med varandra, dom är ju lite mer jämn gammal. Idag har vi varit på stan och dejtat med Sara & Meja igen, men vi har fortfarande inte sett varann så mycket Meja och jag för vi är ganska duktig på att sova vi två :-D Jag måste säga att jag tycker de är lite dåligt med kommentarer i min blogg det är bara vissa som är duktig... mamma ska ju spara de här till mig när jag blir stor så ni måste bättra er ;-)

Leon när han leker med Irmas spade, jätte kul var den!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna! Har du också gått och blivit en salladsmamma!? :-) Jag tycker det är dåligt med kommentarer i vår blogg också...så trist ju! Hoppas ni får lite mer nu! Kram/Marina

Felicia sa...

Haha...jaa jag har väl det :-) Jaa det är lite trist med lite kommentarer, jag håller oxå tummarna :-) Kramar Anna

Anonym sa...

Men vi är duktiga vi... ganska iallafall ;)
Det var jätte mysigt igår.. mera sånt!! Vi hörs snart igen... *puss*

Anonym sa...

Jaaaa, men jag är oxå ganska så dutti! :P Snygg mamman var i håret då - just one more hot mama.... ;) *KRAM PÅ HELA FAMILJEN**

Felicia sa...

Jaa ni är dom bästa tjejer ;) *kraamar till er*