fredag, maj 25, 2007

Vikt uppdatering

Nu har jag varit och vägt mig igen, jag följer kurvan precis som jag ska säger min sköterska... 5360 g och 58 cm lång så nu behöver mamma inte vara orolig att jag inte får i mig någon mat. Hon har nojjat sig lite att jag äter så fort de sista dagarna men jag har ju fått in tekniken nu, efter 2,5 månads övande så blir jag ju bara bättre och bättre på de där... att hon inte förstår det ;-) Efter vi var där träffade vi mormor på stan så hon och mamma åt lite lunch, sallad ohhh så ovanligt! Och sen blev det en glass på torget med Linda och Leon, jag sov precis hela tiden som vanligt... Men när jag vaknade fick jag minsann höra att Leon hade fått smaka, varför väckte ingen mig?!

Nu väntar jag och mamma på att pappa ska komma hem med lite mat som mina kära föräldrar ska äta till middag. Trevlig helg allihop!

Inga kommentarer: