söndag, maj 06, 2007

Helgen

Jisses vad jag hunnit med saker den här helgen, det ska börjas i tid tydligen... Igår var vi nere i Hudiksvall på 30-års kalas nästan hela dagen, de var pappas kusin Henrik som fyllde år, där fick jag träffa många från pappas släkt, väldans roligt för dom hade jag aldrig träffat förut :-) Jag fick en jätte fin body och ett par byssor av Morgan, Lena, Kalle & Pelle, super kul med nya kläder :-D Efter vi varit där styrde vi riktningen mot min ena gammelfarmor, den här gången var de pappas farmor... henne hade jag heller aldrig träffat förut och jag vet att även hon såg fram emot att få träffa mig, de gillar vi ;-)
Senare på kvällen så skulle pappa bort, han skulle tydligen dricka något som kallas för Whiskey och röka cigarrer... allt detta skulle han göra för att jag kommit till världen. Jag funderade för mig själv att detta var ju lite konstigt för de är ju egentligen mamma som gjort allt jobb, vad har han gjort egentligen.... jaa ni vet säkert vad han gjort men jag vet iaf inte :-)

Jag och mamma åkte då raka vägen från Hudik upp till Härnösand för att vara lite hos mormor & morfar, vi sov även över där så pappa skulle få lite lugn och ro. Fast de var bara vad vi sa till honom, egentligen var de ju vi som fick lugn och ro *tihii* Nu väntar vi på att mammas kompis Stina skall komma förbi, dom ska tydligen grejja med något som kallas dopinbjudan.... de är mycket jag inte vet vad de är än märker jag, men de kommer nog ;-)

Lägger in en bild där mamma och pappa sa att jag skulle träna nacken, de tyckte jag dock inte var så roligt så istället försökte jag gå upp i krypställning, åter igen, de ska börjas i tid ;-)

Inga kommentarer: