fredag, juni 01, 2007

Ditten o datten...

Oj... nu råkade de gå sådär många dagar igen, hoppas inte Mormor & Linda blir arg ;-) I början av veckan hände de inte så mycket, jag och mamma var hemma mest hela dagarna... mamma sa att det var så himla tråkigt väder... Men nu tror jag hon skiner ikapp med solen för hon är verkligen glad att det ska bli så fint väder framöver :-) Det vi hunnit med i veckan är att Therese, Jill & Elis var här och åt lunch... himla snygg kille den där Elis och han verkar gilla mig oxå ;-) Men han ramlade och slog sig när han var här så han blödde i munnen och då tyckte jag himla synd om honom... tur att det gick bra! Igår tog vi en stanis med Linda, Leon, Vicky & Irma... jag längtar så tills jag blir lite större och kan leka lite mer med dom :-) Sen igår kväll var vi bjuden till Kina på fika, himmel o pannkaka säger jag bara... hon kan baka hon ;-) Jag hoppas verkligen jag får komma dit igen när jag oxå kan äta de där fikabrödet *mums*

Nu far mamma omkring här som ett yrvarr och pakar ordning saker till mig och henne för vi ska vara borta över helgen... Ikväll ska mamma på något 10-års jubileum sen hon gick ut nian så då ska jag vara med mormor & morfar, vi får se hur det går... Det gör lite ont i mammas hjärta att lämna bort mig, jag är ju det dyrbaraste hon har men jag tror att mormor & morfar är rädd om mig *ler* Sen imorgon kommer min favorit pappa upp oxå och då åker vi ut till Hästviken för att vara där över helgen i det fina vädret. Hör av mig igen när jag kommer hem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag höll på att bli lite irriterad *ler* Men nu så gick det över ;)
Hoppas mamman får det super kul ikväll nudå!! Det kommer att gå jätte bra för mor mor och mor far, det är jag övertygad om!! Vi hörs snart igen!! Kraaaam