måndag, juni 18, 2007

Mina dagar...

Nu måste jag bättra mig igen... undrar hur många gånger jag sagt det, jag borde ju lärt mig att när jag väntar så här länge så är det så mycket jag gjort att jag till och med har glömt bort det, knasigt... Jag kan ju berätta några saker iaf, har ju hunnit med att träffa Folke igen, han och jag är ju nästan exakt lika gammal... skiljer bara fyra dagar, fast han är lite större såklart, de är väl typiskt killar?! Men trevlig var han, vi låg i våra bilbarnstolar på baksidan och snackade lite skit medans våra föräldrar gjorde ordning middag för dom skulle grilla... Riktigt myssigt hade vi det i solen :-)
Ikväll åker mamma och jag upp till Härnösand igen, för jag ska vara med morfar två dagar för mamma ska gå utbildning med jobbet för hon fick nytt jobb i veckan... är såå glad för mammas skull även om jag kommer sakna henne massor. Men jag tror hon kommer sakna mig mer, hon säger att hon sover så dåligt på nätterna för de där *fniss*

Måste även lägga in en bild när jag sitter i min nya barnstol, gillar den skarpt trots att jag inte orkar sitta i den så länge... Blir gärna lite barhäng :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha... va söt du är när du sitter i stolen, alldeles själv oxå.. Duktig!! Snart ska vi träffas igen.. :) Kramar