torsdag, juni 21, 2007

Morfars älskling

Min morfar var en super barnvakt, gick hur bra som helst att vara med honom :-) Men så var han väldigt snäll med mig med, jag har ju en väldigt lång sovstund mitt på dagen och då gick han med mig i vagnen så jag skulle få sova skönt... Han gick, och han gick, och han gick... vet inte hur många mil men det var nästan så han hade blåsor i händerna *oops* Sen fick jag ju träffa mamma varje gång jag skulle äta, det tror jag var bra för henne och himmel så mycket pussar jag fått av henne idag.. märks att hon har lite att ta igen ;-)

Imorgon bär det av till Skatan för lite midsommarfirande.... blir ju min första midsommar så jag återkommer med lite bilder och info hur dagen blev. Tills dess, glad midsommar på er!


Så här roligt var det att vara med morfar!

Inga kommentarer: