tisdag, juni 05, 2007

Sol och åter sol...

Igår hade vi en sån där jätte mysigt dag ute på Alnö igen... det var samma gäng som vanligt, jag, mamma, Leon och Linda åkte ut till Vipsy och Irma för att mysa lite i solen... Jag var inte på mitt bästa solskens humör igår, eller problemet var att jag ville inte sova som jag brukar... mamma började fundera på om jag kanske tyckte de var varmt?! Men idag är jag tillbax i gamla rutiner nästan igen, mammas älskling har varit som en solstråle idag igen :-) Vipsy hade iaf gjort en helt underbar kyckling soppa till mamma & Linda, och till detta fick dom smaka mammas hembakta bröd... även Leon & Irma fick göra det, när ska jag nån gång få vara med?! Senare fick L & I även bada för de var ju så himla varmt, men de var tur att jag inte skulle va med för de var nog trångt som de var...

Nu har vi precis kommit in efter ännu en mysig dag i solen... vi började nere hos farmor där även faster Clary, Astrid & Wilmer var sen gick mamma och handlade lite lunch som hon åt här på baksidan och efter det tog vi en promenad upp på norra berget. Där sov jag en stund i vagnen och mamma låg på en filt och läste en tidning *mysigt*

Irma & Leon i badet

1 kommentar:

Anonym sa...

söta söta ungar!!
snart kan lilla godisen bada med sina kompisar, Irmis har fått en ny pool av sin mormor och morfar.