söndag, juni 03, 2007

Hemma igen!

Såå nu är vi hemma igen, jag förstår att ni har längtat efter mig ;-) Fredags kvällen när jag hade barnvakt gick alldeles exemplariskt, jag kunde inte skött mig bättre... Jag strålade som en sol hela kvällen och bara slurpade i mig maten glupskt när mormor gav mig den så de där var inga problem inte :-) Mamma hade jätte trevligt på sin fest också, de tyckte jag var roligt för henne!
Annars i helgen har vi mest njutit av det fina vädret ute i Hästviken, och min sömn är de inget fel på när jag är ute i havsluften... sover ännu mer än vanligt, och det är möjligt för er som inte trodde det ;-) Men när jag var vaken så strålade jag som en sol, jag är ju en gladskit och ett charmtroll och allt vad de är mamma brukar kalla mig ;-)">

Så här glad är jag för de mesta

Sen idag har vi även hunnit med att vara på kalas, min kusin Wilmer fyllde 2 år förra helgen men då var han bortrest... Grattis i efterskott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Guud vilken söt tjej!! :o)