onsdag, juni 27, 2007

Jag vänder mig!

Jaa precis som rubriken säger så har jag vänt mig för första gången, från rygg till mage, duktig va?! Och nu när jag har upptäckt att jag kan det så gör jag det mest hela tiden även när jag sover vilket mina föräldrar tycker är lite småjobbigt men det går nog till sig ;) Kan fortfarande inte vända mig från mage till rygg, det beror mest på att jag hatar ju att ligga på mage så jag kan inte träna så ofta :) Men det kommer nog snart! Inatt ska jag även sova min första natt i spjälsängen, har ju sovit i vagga fram tills nu men den börjar bli lite för liten, för jag har ju växt och blivit stora tjejen :) Det har märkts väldigt mycket nu då jag vänder mig för jag slår ju i mitt lilla huvud i kanten på vaggan så mamma har lyft upp mig till henne på nätterna... hon tycker det är lika mysigt som mig de märker jag för hon kramas och pussas väldigt mycket med mig när jag slår upp mina blå mot henne :) Jag är ju tillsammans med min pappa det bästa hon har här i livet säger hon ofta!

Min första midsommar blev en toppen dag, med jätte fint väder och trevligt sällskap var vi och myste ute i Skatan. Är verkligen super fint där, känns lite som att komma ut i någon slags Bullerby värld. Jag var super snäll hela dagen och filosoferade för mig själv i vagnen för det mesta, jag är ju en super baby ;)

Imorgon bitti åker jag och mamma till Hästviken igen och på kvällen kommer pappa efter när han har slutat jobba. På lördag är det nämligen en stor dag för mig, jag ska döpas... nu ska jag på riktigt få heta Mina Felicia. Ni kan väl hålla tummarna att solen ska titta fram på oss så återkommer jag när jag kommer hem med en massa bilder :)

Inga kommentarer: