tisdag, juni 12, 2007

Papputen är inte naken

Ja som rubriken säger och som många har frågat, pappa är inte naken under kudden även det ser ut som så... Så tyvärr ni fick inte tjuvkika på honom ;-) Idag fyller jag faktiskt tre månader, kan ni förstå vad tiden bara springer iväg, mamma tycker den går ruskigt fort säger hon... Idag har hon köpt en barnstol till mig så jag kan få vara med lite mer, jag är ju rätt så nyfiken av mig. Kan ju fortfarande inte lyfta på huvudet när jag ligger på mage, och eftersom jag är så nyfiken så blir jag såå förbannad när mamma lägger mig där för jag ser ju inget, förstår hon inte det?!

Annars har vi idag träffat Marina & Noah äntligen! Mammorna började med att köpa en kycklingsallad på Haga som dom smaskade hemma hos familjen Wieselblad, därefter fick jag och Noah oxå lite att äta innan vi styrde vagnarna ner mot staden. Noah är såå stor mot för mig, tom så stor att han skrämde mig en gång så jag blev jätte ledsen, tyvärr råkade jag då skrämma honom tillbaka med mitt gråt... så tokigt de kan bli. Imorgon ska jag vaccinera mig för första gången, vet inte vem som är mest nervös av mig och mamma, gissa ni ;-)

Sist men inte minst, vad hände med alla mina kommentarer?? Jag blir ju såå ledsen, inte fick jag några fler för att jag sa till förra gången... jag vill ju veta vilka som läser så jag kan se det när jag blir stor... Ni klickar ju bara på comments längst ner i inläggen och skriver några rader, kom igen nu!

Jag & mamma!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på 3 månaders dagen!! Snart blir du lika stor som jag!!

Anonym sa...

GRATTIS lilla du.... :D Kan tänka mig att mammuten har köpt en massa fina saker till dig idag... Hon är ju smått galen när det handlar om att shoppa till dig jue ;) Vi måste ses snart! *KRAMIS**

Anonym sa...

Jag gissar att det var mamma som var mest nervös, men jag vet en till som var minst lika nervös....morfar ;-)
Kram mormor

Anonym sa...

Tack för ikväll, det var myssit! :D Men nu har jag uppdaterat så det är bara å sätta lite fart.... ;) *KRAM**