måndag, juni 11, 2007

Veckan som gått!

Jaa vad har vi hunnit med sen sist... en hel del faktiskt :-) Det har ju i princip gått en hel vecka sen sist =/ Vi har haft lite picknick, umgåtts en del med farmor och mina kusiner och träffat några gamla plugg kompisar till mamma för lunch... Sen i helgen har vi varit i mormor & morfars i Hästviken och njutit av det fina vädret :-) Pappa kom inte upp förrän på söndag för han var på maskerad på lördagen, jag är tydligen för liten för att veta vad han var utklädd till så jag kan tyvärr inte berätta *ler* Igår träffade mamma & pappa prästen som ska döpa mig, tror att dom tyckte hon var lättsam och trevlig, jag tyckte hon var väldigt snäll iaf... jag gav henne lite leenden så hon ska tycka om mig riktigt mycket ;-) Lägger in lite bilder från veckan som gått... nu ska jag återgå till att mysa med pappa i soffan, godnatt!
Kusinerna Astrid & Wimer med faster Clary
Tuff tjej va?!

Myser med pappa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Woaw! Vilken snygg pappa du har... ;) Naken! Saknar er - måste kramas snart... Hälsa mamma!

Anonym sa...

Vilka tuffa skor du har!! Rosa och fina...haha! Nog för att min pappa är vältränad, men din pappa är verkligen musklig. :-) Det var kul att ses igår! Ha de gott!