fredag, augusti 24, 2007

Ensam i helgen...

Igår spenderade vi några timmar nere på stan, mamma shoppade lite till sig själv *duktig* och jag fick en body som jag kan ha i höst :) Mamma hittade även en jacka på Zara som hon ska åka ner och köpa idag säger hon, hon blev tydligen alldeles kär i den... *ler* Stephanie var ju här hela dagen igår... roligt när det är någon här, jag får ju lite mer uppmärksamhet då ;) Mamma skjutsade henne till bussen på kvällssidan och sen när hon kom hem så tog vi en promenad till ett par kompisar som nyss fått en liten sej, Tove... såå liten och såå söt, henne kommer jag nog leka med många gånger, roligt med så mycket kompisar!

Idag ska vi återigen åka upp till mammas jobb *suck* Närå, idag ska vi dit på något roligt, vi ska fira två arbetskamrater till mamma som också har fått två tjejer, tjejernas år de här... Folke får många att välja mellan :) Idag är det Nike och Märtas tur att få lite paket! Sedan ska vi vidare hemöver för att packa lite för att jag ska få sova hos Irma inatt igen *myys* och imorgon ska vi fyra göra en liten "utflykt" till Hudiksvall och mysa till oss lite. Pappa är borta den här helgen så vi alldeles är själv jag och mamma, vi får försöka klara oss... även om jag kommer längta efter honom rätt mycket, även mamma kan jag tänka mig ;) Men desto roligare blire när han kommer hem!

2 kommentarer:

Fia sa...

Hallåååååå..... :D När ska vi leka?

Anonym sa...

Hej hej, Oj så stor du blivit, tiden går så fort :)

Hoppas mamma din får ordning på sin blogg snart för jag har utmanat henne i min :)

Massa Kramar!