söndag, augusti 19, 2007

Helgen som varit

Ja den här helgen har jag hunnit med hur mycket som helst kan man säga, härligt... jag tycker så mycket om när de händer så mycket. Lördagen fick jag och mamma för första gången följa med pappa på Dragracing, var väl ganska ok... eftersom jag hade hörlurar på mig så hör man ju inte så mycket, inte ens när någon pratar med mig så de är väl inte så kul i sig. Familjen Berg/Berglund var också där med lite vänner. Efter vi varit där så åkte vår lilla familj och åt på Ming Palace, gick faktiskt bra...satt för mig själv en stund men sen fick pappa ta mig, hade ju suttit still då mest hela dagen :) Och efter lite mat i magen, mammas & pappas, så bar det iväg ut till Hemmanet för att hälsa på Patrik & Jeanette med familj, jag tycker de är såå roligt att träffa andra barn och få känna lite på dom :)

Linda & Leon pån Sättna


Jag och pappa

Idag så var mamma och jag med mormor & morfar på Selånger marknad, tyckte det var så mycket att titta på där så jag ville helst att mamma skulle bära mig så jag fick se så mycket som möjligt, jag är ju lite nyfiken av mig ;) Tur hon hade bärhjälp! Jag fick en söt liten rosa t-shirt av mamma eftersom jag är hennes lilla sessa, samt en pyjamas av mormor & morfar, tack!


Prinsessa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en fullspäckad helg! Jag gillar också att vara i farten. Älskade familjens resor på cykeltävlingar... men nu är det så länge sedan att jag knappt minns dem. Tråkigt! Hoppas vi ses snart!

Fia sa...

Åhhh vilket fint kort på dig o pappan.... :D Ses vi snart lr?

Anonym sa...

Åh vad mycket roligt att läsa!! Duktig Felicia :-)