lördag, augusti 18, 2007

Nu ska vi fixa!

Torsdagen spenderade vi en stor del ute i Birsta med våra underbara vänner Vicky & Irma, mammorna shoppade lös som aldrig förr... nee inte riktigt :) Men de viktigaste var att mamma köpte en hylla till mitt rum så nu ska vi fixa så de blir fint där inne.... kommer med kort när det blir klart så ska ni få se vad fint de blev, hoppas jag iaf *ler* Lagom till lunchen kom även Linda & Leon och myste med oss, kan de bli bättre än så?

Va äre du har köpt mamma?


Igår var vi hela dagen uppe i Härnösand, vi var på möte på mammas jobb... kan de där med möten nu jag :) Jag skötte mig som en exemplarisk liten prinsessa, vilket jag är oxå så de är ju inte så konstigt ;) Jag satt iaf tyst i mammas knä i 2,5 timme så jag inte skulle störa. Efter mötet så åkte vi och handlade och sen hem och gjorde en mysig middag tills pappa kom hem till oss :)

Inga kommentarer: