torsdag, augusti 02, 2007

Stanistjej...

Gissa om jag blivit värsta stanisbruden, har hängt på stan varenda dag den här veckan... men det är ju det tråkiga vädrets fel faktiskt... det finns ju inte så mycket annat att göra :) Det har lunchats hit och dit, borde få nått slags stammis kort på Charm måste jag säga ;) Igår var vi på stan med Vicky & Irma, jätte mysigt, var alldeles för länge sen jag träffade mina favorit sejer :) Efter stanis turen så hämtade vi upp pappa som kommit hem från jobbet och åkte till Hamnstugan på Alnö och myste lite alla tre, solen kikade fram och det var super härligt! På vägen hem stannade vi till hemma hos Vicky & Irma och jag fick en hel säck full med kläder som Irma haft, kan ni tänka er?! Tusen tack igen, ni är dom bästa!

Idag har jag varit och tittat på min första fotbollsmatch, det var ju bland det bästa jag gjort :) Det var mammas kusin Eric som spelade Mittnorden Cup, och jag blev tvär förbannad om mamma la ner mig i vagnen... men förstår hon ingenting, jag kom ju dit för att titta på fotboll ;) Jag snackade som aldrig förr och var såå nöjd när jag tittade på fotbollen, kanske blir en fotbollsspelare av mig trots pappas protester *hihi*


Så här trött blev jag av att titta på fotboll...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Felicia, kan du hälsa din mamma att jag har inte gjort min stilmall själv utan jag har fått hjälp av M *fniss* är inte så bra på sånt där... Åh förresten hälsa även att kjolen satt som ett smäck! :D

Anonym sa...

Jag tycket du är väldigt fin i lilla blusen.
/Irma