tisdag, augusti 14, 2007

Sommarens första dopp...

Ja det är sant, jag ljuger inte... tog mig ända långt in i augusti innan jag fick doppa mig lite, och det var inte ens på "riktigt" de var i en bassäng på Kubenbadet :) Men jag gillade det så de kan jag göra fler gånger! De vart en hel dag på badet igår och de var massa folk där... jag och mamma hämtade upp Fia på förmiddan och sen mötte vi upp Linda o Leon & Jossan o Melker och sen ju längre dagen gick så dök de bara upp fler och fler där, myssigt!

På kvällen skulle mamma & pappa gå ut på en liten prommis med mig i vagnen, men jag tycker att ligga i en vagn när jag är vaken är ungefär de tråkigaste som finns... Ligga och stirra rätt upp på ett svart tygstycke?! Så jag blev såå förbannad och arg och försökte verkligen sätta mig upp men de klarar jag inte riktigt av än... de hela slutade med att de fick vända och mamma fick bära mig hela vägen hem. När vi väl kom hem så gick mamma raka vägen upp på vinden och hämtade ner sittdelen till min vagn... fniss, jag fick som jag ville ;)




Det ska börjas i tid ;)

Inga kommentarer: