fredag, augusti 03, 2007

Fotboll hela dagen...

Idag har vi återigen besökt Mittnorden Cup och kollat på fotboll, idag blev vi där heela dagen... mamma tycker det är lite roligt att titta för hon spelade den cupen själv när hon var yngre :) Mammas kusin Eric var såå duktig idag, han vann båda sina matcher och i den andra gjorde han fyra mål... ingen dålig kille va?! ;) Men när jag kom hem blev jag vääldigt trött, frisk luft hela dagen tar nästan kål på mig...

Imorgon bär det av till Umeå och mitt första bröllop, det är min mammas barndomskompis Erica som ska gifta sig, mysigt ska det bli... hoppas bara att det inte blir så jobbig bilfärd för vi åker hem direkt efter bröllopet igen. Återkommer med lite fina bilder därifrån när jag kommer hem!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag då? Jag som gjorde roliga ljud hela förmiddagen så att du inte skulle vara ledsen! ;o) Hoppas du lärt dig "pussas" efter dagens pussövning! //Kusin Anton

Anonym sa...

Åhh jag tycker det är så himla tråkigt att din mamma och pappa inte kommer på våran fest!! Jag undrar vem som ska styra upp alla skålar, din pappa är ju väldigt bra på sånt ;) Tror även att din mamma skulle göra succe som hårdrockare!! *hihi* Kraaaam

Felicia sa...

Jag har blitt så duktig på att göra smackljud och pussljud, övade på det hela kvällen så jag ska vara ännu duktigare nästa gång vi ses :) Det var såå roligt att du följde med igår, det är mycket roligare då!

Felicia sa...

Jaa Linda jag har hört att dom tycker det är jätte tråkigt oxå att dom inte får vara med... men bröllop är ju mysigt det oxå :) Vet inte om jag håller med att mamma skulle göra succe som hårdrockare, tror jag skulle bli ganska rädd för henne då ;)

Fia sa...

Hallåååååå Felicia!!!!! Vart haru tagit vägen? För att inte prata om morsan din...... ;) Kom tillbaka genast!