tisdag, augusti 28, 2007

Vikt uppdatering

Idag hade vi träff med mammgruppen där mammorna fick lära sig ännu mer babymassage, jag gillar verkligen det där... utom när det ska grejjas uppe i ansiktet, det kan jag vara utan. Efteråt passade mamma på att väga mig och vågen stannade på 6 880 g, inte så mycket, jag är ganska liten till växten. En annan liten flicka som var där och är nästan 1 månad yngre än mig, vägde nästan 2 kg mer än mig... oj oj oj, jag måste nog äta upp mig lite. Mamma fick tips om att ge mig lite frukt eller gröt mellan gångerna jag ammar så jag får i mig lite mer.


I helgen var vi ju på vår lilla "utflykt", tyvärr glömde mamma kameran *klantskalle* så det finns inga bilder dokumenterade. Det blev iaf en heel del shopping, mer än vad mamma hade räknat med tror jag, men det blev en hel del nytt i min garderob och de gillar jag verkligen :) I söndags kom mormor & morfar hit och hjälpte till att pyssla lite hemma hos oss, så nu har det hänt mycket i mitt rum, ska snart lägga ut lite bilder!

Ikväll har jag, mamma & Fia varit och hälsat på Helen & Henka och även lilla Oscar var där, eller just ja, han var ju en stoor kille berättade han för mig. Passade på att mysa lite med Fia för de gillar jag verkligen!


Kolla in deras super trendiga fondtapet ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aaa, fast tapeten var inte i närheten så snygg coh trendig som du :-)

Anonym sa...

Hej hej tjejer!
Det var längesedan man såg skymten av er ;) Verkar som ni har det bra i alla fall :) kram från Lina