måndag, augusti 13, 2007

Fem månader...

Oj oj oj, nu var de jätte längesen jag skrev nått här, men det har varit lite mycket på slutet... ni vet hur de kan vara. Sen har vi även passat på att vara uppe i stugan de dagar som de var lite finare väder :) Nu har ännu en månadsdag passerat, närmar mig halvårsdagen med stormsteg... mitt mål tills dess är att kunna sitta själv, och mamma som alltid tror på mig säger att jag kommer nog lyckas för det är inte långt kvar nu *stolt* Är liite besviken på min mamma för hon har köpt en liten present till mig varje månadsdag men inte nu, vad hände?! Tur mormor & morfar hörde av sig iaf så jag fick lite gratulationer, jag har ju blivit lite bortskämd med det nu :)


Tror jag hoppar och skriver om allt jag gjort sen sist för de är så otroligt många saker så jag kommer knappt ihåg de själv... Kan bara berätta att i lördags så sov mamma och jag över hos Vicky & Irma, såå mysigt... första gången jag sov över hos en kompis :) Mamma och Vicky mumsade i sig pizza och massa annat onyttigt på kvällen och Irma hon fick minsann smaka, men inte jag... fick bara ligga på min filt på golvet och titta på, de är rättvisa de ;) På morgonen när vi alla vaknade kom Irma upp till vår säng så låg hon och jag myste där en stund, jag låg och kikade på henne när åt sin välling... är så mysigt att ha såna vänner som dom!


Min vän Irma!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Meen gud va söt du är Felicia!! :))

Ina_Sweden sa...

Du är utmanad! Kolla min blogg!

Helen sa...

Åh va roligt det va att träffa dig och din mamma idag Felicia... Det var ju inte igår direkt! Igen!!! :)

Anonym sa...

Ja det va mysigt å ha dig här Felicia. Du måste komma ofta till mig å mysa till det.
/Irma