måndag, juli 30, 2007

Vikt uppdatering

Nu var det ett tag sen jag var och mätte och vägde mig men idag var det vad som stod på förmiddags schemat... Jag mätte 64 cm och vågen stod på 6560 g jag växer men viktkurvan pekar inte lika mycket uppåt som förut, jag låg under normalkurvan men inget som vi behövde oroa oss för... Men ikväll efter kvällsamningen så provade mamma att komplettera med ersättning för att se om jag var mer hungrig och jag slurkade i mig 70 ml till?! Jag har ju varit lite småknölig på kvällarna på sistonde men ikväll somnade jag på studs... om det har att göra med att jag blev riktigt mätt återstår att se... Mamma fick lite ont i sitt hjärta om det är så att jag varit knölig för att jag varit mer hungrig men vi får väl se efter lite fler kvällar :)

Annars så har dagen spenderats på stan där vi åt lunch med Fia & Maria, jätte myssigt... jag tycker hemskt mycket om Fia, blir såå glad varje gång hon pratar med mig :) Ikväll har vi även hunnit med att hälsa på familjen Stenholm, lika trevligt varje gång!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej Felicia! Vad roligt att få se dig "riktigt" idag på stan, du var mig en sötis :) T.o.m söt när du skrek lite på mor din som ville lägga dig i vagnen....men men, jag är ju fisk jag med som du, och vi fiskar har stark vilja! Ha en bra dag Felicia m. familj :)

Felicia sa...

Mmm mamma är oxå fisk så jag har nog ärvt min starka vilja från henne *fniss* Kul att träffa dig oxå, jag ska försöka vara lite snällare nästa gång ;) Ha det bra!

Fia sa...

Fia hjärta Felicia är sant... :D