tisdag, juli 10, 2007

Babymassage

Idag på föräldraträffen så fick vi små "bäbusar" lite babymassage av våra föräldrar, det var som en liten "kurs" för de vuxna. Och jag måste ju säga att det klarade vi ju galant jag och mamsen, jag gillade det skarpt så de hoppas jag vi fortsätter med hemma. Pappa var oxå med men han påstod att han kunde inte sitta på knä för han fick så ont i ryggen...*fniss* han kanske börjar bli till åren min pappa ;) Annars har dagen bara bestått av lugn och ro och mys här hemma, tycker det är såå mysigt att vi är hemma hela familjen... på förmiddan hade mamma och jag liten sång och lekstund, jag tyckte det var så roligt så jag tvärsomnade efteråt... tar ju på krafterna sånt där ;)

Imorgon bär det iväg ner till Ytterhavra som är farmors föräldrahem, jag har ju inte varit där ännu... hoppas vi slipper det här envisa regnet bara. Kärlek till er alla!

Såå söt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu vare längesedan du skrev nått igen ;) Hoppas att allt är bra!? Kram kram!

Fia sa...

Hej familjen! Ville bara saga hej eller kanske hello passar battre... Miss u guys! :D