söndag, juli 15, 2007

Vi är tillbaka!

Vårt internet har tyvärr inte fungerat på ett par dar så därför har det inte blitt så mycket uppdaterat här, typiskt just när jag hade blivit så duktig... men jag ska försöka komma in i det igen ;) Vilket tråkigt väder det är idag, bara regn och åter regn men men det verkar ju som det ska bli fint till veckan iaf, de gillar vi!

Igår var jag för första gången på stranden, vi var på Bänkåsviken på Alnö... gick riktigt bra faktiskt. Jag blev lite grinig mot slutet för jag var så otroligt trött så då packade mamma och pappa ihop sina grejjer och åkte hem, jag tror inte ens vi kom ifrån parkeringen innan jag sov i bilen *skönt* Igår kväll var pappas barndomskompis Erik här med sin fru Sanna och deras lilla Olle, vi gick till en liten kvarterskrog här i närheten och åt lite middag... eller jag fick ju som vanligt inte smaka. Efteråt gick dom hem till oss och fikade chokladkaka som mamma bakade när vi kom hem från stranden, jag längtar såå tills jag oxå får smaka såna saker :)

I veckan blir det mer mys med mamma och pappa eftersom pappsen har semester, återkommer med vad vi hittar på för äventyr på dagarna!

2 kommentarer:

Linda sa...

Jaa visst var det myssigt på stranden!! :)) På onsdag blir det bad och sol igen.. Kraaam leon

Anonym sa...

ameh, få höra då :-) Berätta om era semester äventyr, ha ru bada nåt Felicia?

KRAMEN från Flisan