söndag, juli 29, 2007

Hemma igen

Jaa vi har faktiskt varit det några dagar, men det har grejjats så mycket här hemma... putsats fönster och storstädats för det var ju tydligen en MASSA damm överallt efter att dom varit här och bytt fönster... Och nu var det ju så länge sen så hur ska jag komma ihåg allt jag har gjort sen sist?! Vi började iaf veckan med att vara i Hästviken, jätte mysigt... jag sover såå himla bra när jag är där, förmodligen för att det är så bättre luft vid havet och vi har så otroligt varmt hemma i lgh...

I fredags kväll var mamma iväg och tittade på film med sina tjejkompisar så jag var hemma alldeles själv med pappa, det var första gången ;-) Men det gick jätte bra, tycker om min pappa såå mycket... jag blev lite ledsen några gånger men det ordnade upp sig och jag sov sött när mamma kom hem :-) På lördag kväll var vi på O'learys och åt med Niklas & Helena, mamma och pappa stannade dock inte så länge för jag börjar få rätt så svårt att somna sådär när det händer lite för mycket runt omkring... men jag sov iaf så pass att de fick äta i lung och ro mina älskade föräldrar.

Idag blev det lite mysfika på stan med lite vänner till ma & pa igen annars så var vi bara hemma och myste hela familjen... tror mamma höll på att tvätta sönder tvättstugan iaf, sprang upp och ner med kassar mest hela dagen tyckte jag, verkar tråkigt det där ;-)


Jag & mamma på O'learys

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha haaaaaa!! Vad rolig du ser ut under filten Felicia :-)

Fia sa...

Å snart ska ju Fia o Felicia vara med varandra en heeel lååång kväll tillsammans då mamman o pappan kan gå på bio eller så... Eller hur då mamman!?????? :P