torsdag, juli 19, 2007

Min första smakportion

Idag har jag smakat gröt för första gången i mitt liv... hmm jaa jag tyckte det väl var sådär kan jag säga. Jag gapade så duktigt för det är ju rätt spännande de där med mat tycker jag, men jag köjdes ganska mycket, nästan så jag höll på att kräkas upp allting igen.... Det var ju en förskräckligt konstig konsistens på de där, och luktade ju rätt så vidrigt så mina kära föräldrar kan ju inte räkna med att jag gillar de på en gång, men jag kommer nog lära mig ;)


Annars har vi mest åkt omkring idag och hälsat på lite folk och grejjat, skönt att komma ut lite när vi mest varit inne i det tråkiga vädret. Vi hann med att hälsa på Vipsy & Irma, åka till Birsta där vi fikade med Eva, Togge & Stephanie och efter det var vi ut på Alnö en sväng där jag fick massor med pussar av Alfons & Mille *myssigt* Så nu är jag lite trött och sliten efter alla intryck, men jag är ju den bästa att ta med sig... mamma och pappas lilla skatt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Felicia!

Jag var också lite tveksam till gröt först, men nu är det det bästa som finns. Jag tror du kommer älska det! Kram!