måndag, juli 09, 2007

Kalas för hela slanten

Idag har vi varit på födelsedagskalas mest hela dagen tycker jag... vi började med att åka till mormor uppe i Hästviken. Hon fick ett väldigt fint blått pilgrim halsband, tror hon tyckte om det... tyvärr hade hon sett ett annat men de kanske blev bra det här med :) På kalaset blev jag dock minst sagt livrädd för två hundar som kom i lite "bråk" med varandra... jag blev hysteriskt ledsen en rätt så lång stund, blev alldeles svettig och klarade inte ens av att äta. Ingen har någonsin hört mig vara så lessen så det blev en liten jobbig stund för de som var runt mig... mamma sa att det aldrig någonsin hade gjort så ont i hjärtat på henne som då, hon tycker ju så mycket om mig min mamma *kärlek*

Efter detta var vi en snabbis på Willys och handlade innan det bar iväg på nästa kalas hos Linda, Leons mamma... hon blev nämligen 30 år idag *hipp hipp huraa* Det var väldans mycket folk och väldigt trevligt... satt tyvärr kvar lite "sviter" efter tidigare idag så jag blev väldigt förkrossad lite då och då, mamma var bäst helt enkelt hela kvällen :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men nuru händer de grejer :D Sikken dutti som uppdaterar ofta, de tycker vi om :)

Anonym sa...

Jag tycker åsså det e läskigt med mycket ljud, förstår precis :-)

// Flisan

Felicia sa...

Det är såå roligt att ni läser och lämnar kommentarer det gör det ännu roligare att skriva :) Kram på er!