onsdag, juli 18, 2007

Utveckling

Ja vad ska jag säga om våra semesteräventyr då... vi har iaf hunnit besöka stranden två gånger, men Lisa tyvärr jag har inte tagit mig något dopp än :) Jag är ju inte stormförtjust i att bada än så havet verkar lite föör kallt för mig, men att doppa fötterna ska jag nog klara av om det blir lite finare väder nån gång...


Istället så har vi hunnit varit hemma en hel del och grejjat så nu kan jag en hel del saker... jag vänder mig hela dagarna, snurrar runt som bara den :) Jag har börjat hoppa i min hoppgunga och idag fick jag testa gåstolen för första gången, det gillade jag verkligen :) Pappa och jag höll även på att röja i mitt rum för mamma & pappa ska göra det lite finare till mig och mitt i all städning skulle ju såklart pappa testa sitt nya ljudsystem så då fick jag lyssna på Metallica för första gången, pappa vill ju hemskt gärna att jag ska börja tycka om dom :) Och dom var så pass bra att jag tog och dreglade lite :)

Pappa och jag lyssnar på Metallica :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har pappan blivit lite solbränd va..? ;)

Felicia sa...

Jaa om man jämför mot mig så är han väldans brunbränd ;) Kramar Felicia

Anonym sa...

Hej lilla skrot.. :)) Ser att du gillar din hoppgunga!! *hihi* Vi måste ju träffas snart igen!! *kramar om*

Anonym sa...

Fnihihi...dregla :-) Jag hoppas att du börjar digga Torgny Melins jag..