söndag, juli 08, 2007

Lugn och avkopplande dag...

Igår kväll var hela familjen på vad som till en början skulle vara en grillfest hos Jocke & Jennie men vädergudarna var inte med oss så de fick flytta festen inomhus men det gick ju lika bra det :) Jag var glad och vaken nästan hela kvällen så jag fick beröm att jag var så lätt att ha med sig, men det är ju bäst jag sköter mig så jag får följa med fler gånger ;) Men när jag skulle somna för natten så tyckte jag det var lite för mycket ljud så då packade mamma ihop våra saker och vi åkte hem... eller vi tittade förbi hos Erik & Tess en snabbis oxå och träffade lite kompisar. Tjejerna som var där var lite smått tokig, dom skulle med alla medel få mig att skratta och som tur var som blev dom alla nöjd :)

Idag har varit en lugn och skön dag, hela familjen var lite seg efter gatufesten som pågått hela helgen och regnet bara fortsätter så en liten kortare promenad, en lång sovstund på balkongen och lite filmtittande är vad familjen gjort idag... Nu väntar bara sängen och en liten godnattsång av mamma *myys*

I bilen tidigare idag

För er som inte "orkar" logga in när ni skall skriva kommentarer så är det bara att välja "anononym" och sen skriva kommentaren, där skriver ni bara under med vem ni är så är ju allt löst ;) Så hejja hejja, skriv lite kommentarer till mig!

3 kommentarer:

Fia sa...

PUSSUNGE!

Anonym sa...

Jag fick garanterat flest leenden ;)

Anonym sa...

Du var ju sååå snäll och glad hos Jocke O Jenny :) Får hoppas ens egna bäbusar blir lika snälla :D