lördag, juli 21, 2007

Mot stugan...

Så... nu har jag åkt båt också för första gången, mina föräldrar och lite kompisar till dom var ut och åkte med Medvind där de åt lite god mat och drack lite goda drycker :) På dagen hade jag känt mig lite småkrasslig och snuvig så vi funderade här hemma lite på om jag skulle orka med kvällen, men jag är ju den snällaste så jag var såå himla snäll... Jag hade väldigt många som tog hand om mig & lekte med mig så de var ju inga problem :)

Nu åker vi upp till sommarstugan ett par dagar eller vi vet inte exakt hur länge vi blir borta för det är några gubbar som ska byta fönster i vår lägenhet så vi kan inte bo här då... Men jag återkommer så fort jag kommer hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där blåbär :-) Ha det så mysigt i stugan då och se till att inte bli förkyld.

Fia sa...

Ojojoj vad du vaxer o blir stor.... Jag kommer snart hem, ser ju att jag missat en hel del!! Jattemyssiga bilder! Kram kram till hela familjen!